Toimistotarvike-kumppanuus ­– kaikki yrityksesi tarpeet kerralla kuntoon

Asiantuntijan tekemä, toimistotyökalujen, -laitteiden ja -ergonomian kartoitus antaa juuri oikeat vastaukset toimiston tehokkuuden, viihtyvyyden ja toimivuuden parantamiseen. Ota heti yhteyttä ja sovitaan tapaaminen.

Voimme tarjota Teille neljä erilaista palvelumallia tai voitte kombinoida ne kaikki. Me olemme paikallisina aina lähellä. 

1. Kumppanisopimus on palvelumalli, jossa asiakas ulkoistaa toimistotarvikehankintansa ja logistiikkansa Toimistotarvike Juntuselle. Asiakas saa vain yhden laskun kuukaudessa. Tämä on suosituin sopimusmalli asiakasyrityksissämme, joissa on yli 20 toimihenkilöä.

Tarjoamme kumppani- sopimusta riittävän suurille asiakkaille.

Kumppanisopimus tarjoaa:

  • Alan parhaat ja luotettavimmat tuotteet ja päämiehet
  • Laaja valikoima ja talousalueen paras lähipalvelu yhdeltä toimittajalta
  • Korkea varastojen palvelutaso ja nopeat toimitukset
  • Asiakaskohtainen varastopaikkasuunnittelu
  • Asiakaskohtainen varastojen ohjauspalvelu ja raportointi
  • Ostamisen helppous yhteistyösopimuksen kautta
  • Osto ja varastojen ohjauskoulutus ABC- analyysejä hyödyntäen
  • Huolto-, asennus-, konsultointi- ja koulutuspalvelut
  • Systemaattinen asiakastyytyväisyysmittaus palvelun laadun kohottamiseksi
  • Oma nimetty yhteyshenkilö
  • Kokonaistaloudellisesti edullisin vaihtoehto hankintojen järkevälle keskittäjälle

Varastointipalvelu käytännössä:

  • Sovimme yhdessä varastoitavien tuotteiden määrät ja täydennyspalvelun aikataulut
  • Laadimme varastoonne järkevät ohjausarvot sekä laitamme varastonne luettelonmukaiseen järjestykseen ja nimiöimme hyllyjen reunukset
  • Käymme tarkastamassa puuttuvien tavaroiden määrät luettelonmukaisesti
  • Toimitamme tavarat hyllyihin asennettuina tuoreusjärjestyksessä. Pidämme myös tavarat järjestyksessä, jolloin kiertonopeus paranee ja palveluasteenne nousee!

Tiesitkö, miksi yhä useampi yritys on tehnyt Kumppanisopimuksen ja keskittänyt toimistotarvikkeidensa hankinnan?

Vastaus on yksinkertainen: kumppanisopimus on ratkaisu, joka säästää heiltä nyt aikaa, vaivaa ja rahaa. Suurimmat taloudelliset säästöt syntyvät juuri oikeanlaisen ostamisen kautta. Ensinnäkin, laajojen tutkimusten mukaan 90 % asiakkaista ei tiedä mitä kaikkia kuluja toimistotarvikkeiden ostamiseen liittyy. Joten he eivät usein tiedä myöskään sitä, että keskimäärin suomalaisessa yrityksessä yhden ostolaskun käsittely maksaa keskimäärin 75 euroa yrityksessä, kun kaikki työvaiheet huomioidaan oikeiden kustannusten mukaan! Palvelevan myynnin kautta näitä kuluja voidaan vähentää huomattavasti.Tämän vuoksi Kumppanisopimus on juuri oikea ratkaisu.

Me teemme työtä puolestasi

Toimistotarvike Juntunen on panostanut pitkään paikalliseen asiakasosaamiseen ja räätälöinyt lukuisten yritysten toimistotarvikepalvelut kunkin asiakkaan omien tarpeiden mukaan. Kun kumppanisi on paikallinen, toimistotarvikkeiden ammattilainen, jolle keskität toimistotarvikkeidesiostot, saat tuotteet juuri oikean kokoisissa erissä ja nautit suurostajan eduista.

Saat haluamaasi palvelua

Kumppanisopimuksen keskitetyn toimistotarvikehankinnan edut voidaan kiteyttää lyhyesti seuraavasti. 

  • Saat palvelevan, paikallisen asiantuntijan yhteyshenkilöksi, joka määrittelee Sinulle sopivan kokonaispalvelun.
  • Kun saat toimistotarvikkeet palveluna, aikaasi ei kulu enää työlääseen tarjouskierrosten pyörittämiseen eikä tarvikevaraston ylläpitoon.
  • Saat tuotteet sovittuna päivänä varastoosi oikean kokoisissa erissä, jolloin varastosi pysyy järjestyksessä ja optimaalisen kokoisena
  • Päivittäisessä työssäsi tärkeät tuotteet eivät loppu kesken, eivätkä työt keskeydy.
  • Silti varastossasi ei ole liikaa tavaraa tilaa viemässä.
  • Saat pätevää palvelua. Toimistotarvike Juntusen asiantuntijat käytössäsi.

2. Tarjoamme myös sähköistä tilausmallia, johon kuuluu internet-,sähköposti-, fax- tai puhelintilaus sekä tarvittaessa e-kirje tai verkkolaskutus. Sähköinen laskutus voidaan tarjota kaikissa palvelumalleissa logistiikasta erikseen.    Palveluasteemme ja toimitusnopeutemme on korkea. Tämä palvelumalli on suosituinasiakasyrityksissämme, joissa työskentelee 5-20 työntekijää.

3. Käytössäsi on erittäin kattava toimistotarvikkeiden verkkokauppa.

4. Jos Teillä on toimipisteitä ympäri Suomea tai Pan Nordic - alueella, voitte helposti tilata toimistotarvikkeet verkkokaupastamme.

Ota yhteyttä!